Torsdag:P

Josse har jusst farit hem.. hon har sovit här sen igår, det var jätte kul:)Vi spelade tv spel och skrattde hela tiden!  sen så har vi planerat lite mer ang. våra blivande hundar. Förut tänkte jag ju ta en Fransk bulldog och josse en mops. men då kom vi på att det är ju roligare om vi hämtar dem samtidigt frpn samma kull och allt, så att dem är syskon:) så år 2011 ska vi ta bussen till Älvsbyn (kanske) och hämta varsin Mops:) Min ska vara en fawn och skall mest troligt heta Alice, men jag vet inte:)

Jag vill fara och rida.. men nu är det så sent så jag orkar inte.. tur man ska i morgon! jag tror nog det blir en lång ute ritt någonstans.. kanske vi hittar nya vägar :)

Igår kom paketet från Josefssons, jag hade beställt en lång kofta, som kanske inte var såå jätte vacker, Och ett par jeans. Jeansen var jätte fina, men de var en aning tajta så dem fick åka tillbaka.. men nu har mamma beställt ett par likadana fasst en storlek större, de kommer på måndag så få se då hur dom är.




Fawn Mops.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0