Tisdag.

Idag har ju Kajsa och Princess varit här:) När dem kom in i hallen visade det sej att Princess var rädd för hundar, men jag och kajsa (franska proffs) förklarade att dem var jättesnälla:) men dom fick stanna i köket bakom planket. men efter ett tag så fick Zelda komma ut.
det var väl kul när dom var här.. bara de att det inte fanns något att göra här hos mej.. men vi såg på film och var på datorn.. eller det var väl mest Princess som var på datorn, jag och Kajsa satt mest och kollade på när hon gjorde en massa saker.. sen kring fem kanske(?) skjutsade mamma oss till stallet, där fanns det inte heller mycket att göra men.. ja, vi kollade på hästarna.

Sen klockan 18:45 började ju min ridlektion jag hade Flake, och vi hade markarbete. Det var ganska kul, förutom att jag var svinigt hungrig och trodde att jag skulle tuppa av då mina muskler gjorde så ont(!?)

Bara man inte håller på att bli sjuk, IGEN! influensan har ju knappt farit bort!

Vet ni något koooonstigt?
Jag hör bara med det högra örat, och det är jätte äckligigt, det är som att jag inte har någon känsel i örat. så nästan varje gång någon säger något så säger jag "va?", What's wrong whit mee??

Föresten, Från och med idag kommer jag inte att godkänna Hej-kolla-in-min-blogg-är-du-gullig -Kommentarer, utan bara dem som har med inlägget att göra.


Kommentarer
Postat av: Emelina

Åhh, det låter så roligt att rida :) Haha

2009-03-03 @ 21:16:29
URL: http://peeersooon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0