Personlighets test.

Mitt resultat :

Din personlighetstyp:


Tystlåtna, idealistiska tänkare. Vill tjäna mänskligheten. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Extremt lojala. Flexibla och avslappnade så länge de inte upplever att någon av deras grundläggande värderingar hotas. Oftast begåvade skribenter. Kvicktänkta, med förmåga att se nya möjligheter. Vill förstå och hjälpa andra.


Karriärer som skulle kunna passa dig:


Skribenter, artister, personalvetare, socialarbetare, svensklärare, bildlärare, förskole- och dagispersonal, präster, psykologer, forskare, fritidspolitiker, redaktörer, studievägledare, journalister, religionslärare.



första gången jag gjorde det blev det ett annat resultat, det kommer jag inte ihåg vad det var. 


Kommentarer
Postat av: annika

Svar: OKej då har du klarat längre än mig jag råkade äta lite chips idag. =)

2009-03-04 @ 17:13:41
URL: http://annikaohlsson.blogg.se/
Postat av: Josefina

Journalist! Det är ödet! :D

2009-03-04 @ 20:08:22
URL: http://josieek.blogg.se/josefinaek
Postat av: Hilda

jasså.

2009-03-05 @ 13:20:39
URL: http://hildans.blogg.se/
Postat av: Catrin

det är meningen att du ska bli journalist, trots allt =)

kan vi inte va med dig nån dag, dvs alla i gamla B..

Typ nästa vecka eftter skolan, äta på köket eller nå=)

2009-03-05 @ 15:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0