Våga visa vem du är.

På morgon när jag vaknade började jag genast att fundera på vad jag skulle ha för kläder.. jag stod ganska så länge och funderade.. det slutade med att jag tog gårdagens "outfit". och sanningen är den att jag inte bryr mej. Jag bryr mej inte om folk tittar snett på mej, visst sårar det, men jag är så less att hela tiden bry mej om vad folk tycker och tänker om mej. Jag orkar inte ödsla energi på att försöka vara så "perfekt" som möjligt,jag vet att jag inte är perfekt, för ingen är perfekt. Vissa har kanske bättre självförtroende än andra, och tycker att de är bäst och snyggast,kul för dem men det är igentligen inte sant. Alla är lika Vackra.Det finns ingen som är "ful" alla är Fina.
Om ditt utseende inte faller killen du gillar i smaken, Skit i honom, ser han inte dej för den du verkligen är så är han inget att ha, du förtjänar någon mycket bättre!Du är vacker precis som du är! oavsett  vad folk tycker och tänker om dej.Skönhet handlar inte om att vara så perfekt som möjligt, skönhet handlar om att acceptera sej själv som man är enligt mej.
Det är insidan som räknas men det är utsidan som ger insidan en chans -visst är det så. Men göm dej för allt i världen bakom en massa smink, hårspray osv. Våga visa vem du är.  
Inse att du är vacker som du är, så löser sej allting till slut.

Jag säger inte att jag inte använder smink och sånt, för det är klart att jag gör det men jag använder inte mkt. på sin höjd lite masacara på vardagarna,vanliga helger dissar jag det helt.

beauty is acceptence. It's being kind to other people and accepting yourself -remember that


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

mkt bra skrivet! de stämmer ju! =) synd att inte alla fattar de

2009-07-07 @ 01:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0