Söndag

Älva är nog den envisaste hästen jag vet! hon bara tjurar och envisas! men hon är också den sötaste och bästaste häst jag vet;)

Idag har jag gått igenom min garderob (igår tog jag bara översta hyllan), när jag satt där i mitt rum och plockade ur garderoben insåg jag hur mycket kläder jag har som jag inte använder, och hur mycket kläder jag sparade sist jag städa ur den (kanske 8-9 månader sen) och det mesta är kläder som jag antagligen visste att jag inte kommer använda, jag tror jag tänkte som jag alltid annars tänker när det gäller städning och rensning, "men den kan ju vara bra att ha någongång" fasst jag vet att det där "någongång" aldrig kommer inträffa.

I morgon kommer josse till mej efter skolan, det ska bli kul:)



men hej då gott folk:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0