Onsdag.

har nyss sett på Jane Austens bookclub, ganska bra... men annars har jag väl inte gjort något..  jag har som inget roligt att skrivaa om! ska snart gå och se Top model.. sen ska jag nog ta och fixa mina kaniner.. Freds klor behöer klippas och kanske Skruttens tänder...Ja, vi klipper hans tänder. Han har nämligen underbett och då nöter det inte på tänderna hur långa som helst! och för att min bejbispojke ska överleva så måste hans tänder klippas.


igår på ridningen ar det ovanligt roligt! i tränade en handsfattningar, och rida lätt i tre takt! först skulle vi sitta tåsteg och stå ett, sen stå två och sitta ett,SVÅRT! det kanske inte låter svårt, men det är det.nä nu måste jag gå. hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0