Måndag

Josse for nyss hem.. eller nyss och nyss, hon for hem vid nio..Vi har gjort mycket roliga saker idag, jag och josse alltså.. fasst vi har ju alltid roligt, vad vi än gör:) Buffelsyster och jag:)  vad vi än gör så har vi roligt, bråkar gör vi inte heller, eller det har vi inte gjort på väääääldigt länge..  
Vi spelade GH (datorn), uttryckte våra kerativiteter genom varsin "vänskaps-teckning" som vi kallade dem:) och såg på 90210, och lite annat mojjs:)

på min "vänskaps-teckning" var det en del av Angel låten , ni vet den av beyoncé, och lite mera texter..
Där har ni versen som jag skrev, fasst jag skrev bara till myself..för jag mindes inte texten..Men det sista skulle också komma med:)

You were my best friend
and I love you
you were always there to love me,
when I didn't even love myself
you bring out the best in me
and I thank you
thank you for my life,
thank you for your advice, wisdom,
and your strenght

Buffalosister and mee:)
 sommarlovet -08
Nej, josse jag tar inte bort bilden.


Men hörrni, ni är ju också mina bästa vänner! ni vet vilka ni är.

Men hej då.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Söta Flickor<33

2009-02-24 @ 15:55:28
URL: http://josefinekarlstrom.blogg.se/
Postat av: Josefina

TAAA BOOOOORT!



HATAR DEN DÄR BILDEN! USCH USCH USCH!

2009-02-24 @ 16:38:50
URL: http://josieek.blogg.se/josefinaek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0