josefina maraton;)

Hon kom igår, for idag på eftermiddagen. och nu är jag hos henne,ett riktigt josse maraton;)men eftersom hon är min Buffelsyster, så gör det ju inget.


idag har vi (jag och Tantor) varit ute och åkt i berget, det var kul.. fasst det gick ju inte så bra att åka ner.. eftersom det gickinte att åka ner med bobben, men då hämtade vi stjärt lapr och åkte. Det var jätte skojjigt:) efter många skratt gick vi in och spelade GH på datron, och sen såg vi på Sex and the City-filmen, den äger! jag och josse satt som två små lipsillar i soffan  när Mr.Big lämnade Carrie. sen for hon hem.. men innan hon for hem så frågade jag om jag skulle komma och sova hos henne (för hon ville sova en natt till), men det ville hon typ inte.. sen efter typ 30min ringde min mobil, och gissa vem det var, Josse. vet ni vad hon frågade? vkan inte du komma och sova hos mej.

ja, å nu sitter jag hos josse och vänta på att hon ska komma ut ur duschen...


Kommentarer
Postat av: Tantor

Nu har jag kommit ur duschen och sittet här med dig och proppar i mig kakor och mjölk :)

2009-02-13 @ 19:17:48
URL: http://josieek.blogg.se/josefinaek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0