TRALLALLAAAAAA!!!:D:D:D:D:D:D:D

Idag är jag GLAAAAAAAD!!!  det har varit en bra dag, från början till slut.. eller okej, den var väl inte så kul i morse för jag var så TRÖTT och hade absolut ingen lust att fara på skolan men jag for iallafall. min lillebrors kompis och hans mamma var och hälsade på idag och då frågade hon om jag ville komma och sköta och rida deras häst, jag sa självklart JA!:D hon heter Älva och är en Nordsvensk, hon sa att Älva var en helt underbar häst. så snart ska jag fara och göra det då, GUD VAD JAG LÄNGTAR!!!!!!:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D och pappa har köpt nya byxor till mej idag, det är ett par svarta mjukis byxor från team sportia, dom är jätte sköna.Men nu måste jag hå och träna på franska glosorna, jag vill ha mer än tre rätt i morgon, och jag har inte tränat nått.. så nå måste jag gå å träna! hej svejs! <3











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0