Klippklipp

idag på skolan har vi haft matte (USCH!!! vad jag hatar det) sen har vi typ haft engelska, NO, och språkval.på språkvalet hade vi glosorna, å jag kunde alla utom en, men jag tror att jag har rätt på dom (Alla utom en). vi fick sluta franskan tidigt för att vi skulle ha skol joggen, den var jobbig men jag klarade den:). vi skulle gå eller jogga 5km (ganska långt enligt mej), det var en jättelång uppförsbacke  den var jobbigast!sen var det nästan bara nedför.  men efter skolan for jag hem sen for jag och klippte mej, det blev jättefint. OJOJ!! jag hittar int min sladd till kameran!!!!!!!!!jag har letat överallt, men jag hitar den inte!!!!!jag vill ju föra över bilder till datorn!!!!!!Den är nog SPÅRLÖST FÖRSVUNNEN!!! fasst jag ska köpa en ny kamera, en system kamera... fasst det lär väl ta flera år.den kamera jag har den är bra, men jag vill ha mera "finesser" på kameran å mera mp.... fasst den kamera jag vill ha kostar över 8000, så mycke pengar kommer jag aldrig ha='(

Den här vill jag ha!





                                                  

                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0