Happy Birthday too you!

idag har jag varit på..ja,vad ska man kalla det? kalas?födelsedags fest?men iallafall, min kompis Catrin/Catti ska fylla år på måndag, men vi (jag,josse,becka,hilda,iida,Rebecka cattis kusin,josefine)firade henne idag. det var jätte roligt, vi skrattade, var ut och åt mat på Köket (en pizzeria för er som inte visste det) och gjorde andra roliga saker.Det började klockan ett och jag for hem vi 18:00 tiden, dom andra skulle sova där men jag ska till Älva i morgon så jag kunde inte, och mammas faster kom idag och firade mamma som fyller år på fredag.  jag har hyrt en film idag, den hette Fools Gold. den var ganska bra..men nu ska jag gå och sooooovaaaaa:) Puss och god natt!<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0