Älva<3

så här har min dag sett ut idag:
 jag vaknade ca kl 09.30, då steg jag upp  och gick till tv rummet och pratade med Tobias.sen gick jag och åt frukost, jag åt pasta sallad från igår. sedan gick jag till datorn och satt där en stund.. sen gick jag till tobias igen och såg en stund på en film som han satt och såg på. sen gick jag ut med Zelda och Raska, vi gick upp en bit i berget, sedan for vi till "ormgropen"  och sedan gick vi hemmåt. sen gick jag in, åt lunch och såg på tv, jag och mamma såg på Emmy galan. sen ringde jag till Kicki (hon som har Älva) och frågade när jag kunde komma, hon sa att jag kunde komma idag kring 19 tiden.  klockan var då ungefär 16.45... då efter att jag ringt  började jag städa mitt rum, det tog  flera timmar.. sen for jag då till Älva och var där från 19.05 till 21.10.. jag borstade alla tre hästar och gossade med dom.  På osndag ska jag rida Älva=D sen när jag kommit hem åt jag middag och  sen åt jag Hallon cheesecake och grädde, det var jättegott. och nu sitter jag här. men nu måste jag gå i duschen.

Tjollahopp!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0