hellåååååå

igår var jag och josse på bio, det var High School Musical 3 den var inge bra. Dom är så irreterande, allihopa i filmerna. Se bara på Vanessa Hudgens och Zac Efron! heeerree GUD! men iallafall, när vi var på bion så träffade vi beckis och hennes kusin, så vi satte oss med dom.efter filmen for jag hem och såg på Greys anatomy det är så braa!sen efterdet såg jag på Misses lista, igår handlade det om 3 svårigheter att komma över i ett nytt förhållande, det var skoj. det bästa tyckte jag var när hon höll på elda i toaletten, haha!i dag hade vi matte prov och jag tror att det gick ganska bra...men jag är inte säker... men vi får se hur det går.  men nu ska jag gå och hitta på nått..... Hej dåå!<3




Kommentarer
Postat av: Josefine

jag skulle vilja se den filmen..det var länge sen vi sågs anna!!!

2008-11-06 @ 19:10:20
URL: http://josefinekarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0