Rid avslutning

Hej hopp, idag var det sista ridlektionen för denna termin.. och sista gången vi hade lektion med Marianne. men iaf.. det var skit kul, spec när vi satt och fikade pepparkakor och saft. vi satt och skratta hela tiden. jag gav henne (marianne) mitt mobnr, e-mail,pixbox och blogg adressen så klart;) jag lyckades lura i henne att man blir beroende av den  och kan inte sluta läsa den!och att jag skriver om SÅÅ intressanta saker, t.ex vad jag ska ha på mej på julafton.. men sånna saker är ju viktiga;) jag och Lina skulle "visa" Mary en sak.. men vi hann inte.. ska jag berätta? ni vet på baksidan av stallet så är ju gödsel stacken och på sidan om så är det en ganska brant backe ner, och då är det skottat upp dit med snö, och om man går där så far man igenom, Jag vet det eftersom att det hände mej när jag och Lina skulle hämta Aska.

Jaja.. God Jul♥  //AnnaBananaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0