julaftonen:)

jag skulle ju fota mycket denna jul så att jag kunde lägga upp på min blogg.. MEN, jag var skit trött och sov nästan igenom hela julafton, jag vet det är HEMSKT! jag tror jag aldrig har varit så trött på JULAFTON! men jag piggnade till vid kalle-tiden:) 

Jag och min familj hade en jätte mysig julafton.Vi firade julafton själva (alltså bara våran familj) och tog det väldigt lungt. vi såg kalle anka och sen väntade vi på tomten, delade ut julklappar och sen åt vi en massa julmat:) sen när vi fått våra julklappar och ätit mat så såg vi tv.. eller jag såg på tv:n iaf men mamma å pappa låg och snarkade. Hahaa! men efter ett tag så knackade det på dörren, IGEN, och vem stod där om inte TOMTEN! stackars tomten hade glömt att han redan varit hos oss så han tänkte dela ut julklappar igen åt oss.. Okej så här var det: pappa hade frågat Göran om han kunde vara tomte åt oss, men då bestämde pappa sig för att vara tomte själv, men han glömde berätta åt Göran att tomten redan varit.

Mina Julklappar:

1200kr
CHOKLAAD
Ridhjälm
Ridjacka
Mascara
Makeup Remover
akvarell målar set
Nattlinnen
En vit blus
en lila tunika
Ett kakfat (till min servis:)
en tallrik (till min servis:)
en lysande boll med en ängel i
å lite till, men jag orkar inte skriva allt:)

Idag har Josse och Catti varit till mej. det var kul, vi satt och kollade på www.STS.se och bestämde vart vi ska på språkresa och när.. men än så länge så har vi inte bestämt oss när och var.. Jag vill fara nu i sommar (alltså sommaren till 8:an) men dom vill vänta till sommaren till 9:an, men det är ju såå LÄNGE DIIIIT!! jag vill ju fara nuu! hur ska jag överlevaa? okej, det är dyrt att fara. och jag vet att det tar länge att samla ihop pengar, men endåå!!förhoppnings vis så far jag och mamma utomlands till våren, men jag tror inte att det kommer hända.. det brukar bli så.. 

På måndag bär det av till Luleå med mina friends, vi ska se Kevin som ska vara i shopping och Josse ska pierca naveln: ) det ska bli SÅÅÅ KUUUL!!
 
Heej dåå!//AnnaBananaa

P.s Ni MÅSTE hjälpa mej att bestämma en frisyr Snabbt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0