Don't take life seriously, it is not permanent ;)

skolan var faktiskt rolig idag. jag har typ suttit och skrattat hela dagen, typ gap skrattat, eller hur Agnes? xD sen så har jag varit ovanligt effektiv på No lektionerna =s jag och Göd-Göd (aka Emelina persson) har suttit och översatt någon fosfor sak som var på engelska.. typ helt komplicerad engelska också. men vi fick oss något skratt där också. bakat cupcakes har vi också, de vart goda. fasst de smakade bara choklad =P Började dock må illa efter den första..en aning mkt choklad kanske.visst gillar jag choklad, men de finns gränser ;)

Nä, nu ska jag gå på den dära fotorundan som aldrig blev av igår. vädret är väl ganska så perfekt, tycker jag iaf :)

Kommentarer
Postat av: agnes

hahaha. ja minsann. det var ju lite kul det haha.

2009-09-08 @ 17:59:29
URL: http://lillasuster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0