Onsdag.

HejHej! vet att jag inte uppdaterat på ett tag.. eller rättare sagt igår..men jag hade ju ridning i går och vart typ inte nå på datorn..

Men  nu är Josse hos mej:) vi ska kolla på Grey's Anatomy och sedan ska hon väl fara hem. hon kom direkt efter skolan  och vi har gjort lite allt möjligt.
Jag har jätte ont i huvudet, känner mej nästan spy färdig (av huvudvärken alltså), så nu vill jag bara dra på mej pyjamasen, krypa ner under filten med en nybakt bulle och ett iskallt glas mjölk. men det får väl vänta:) Pyjamasen alltså, inte bullan:P

Kommentarer
Postat av: Jagheterintesune

Ja, faktiskt! :)



Fin blogg du har! :D

2009-03-12 @ 16:59:38
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0