Måndag:)

Jag känner mej stolt:) jag har lyckats få pappa att läsa Mulle serierna, ni vet den där busiga hästen i Min häst?
Som föresten ligger brevid mej och vill bli läst:) mycket lockande:)

Idag har jag varit hos Älva, och vet ni!? hon var väldigt pigg (för att vara henne). 
Det snöar och blåser ute, som värsta snöstormen. Så jag kan inte direkt säga att det var mysigt väder att rida i när vinden piskade i ansiktet, men det var endå kul!

I morgon kommer Kajsa och Princess hit och hälsar på:) det blir nog kul. efter att vi varit här hos mej ett tag ska vi fara till stallet.

                                                                                Mulle i full gallopp mot Prärien:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0