Len som en baby rumpa

Vaknade på morgon vid 10:30 med en sprängade huvudvärk, men hästälskare som jag är så pallrade jag mej iväg till Älva i alla fall, huvudvärken släppte som tur var när jag var i stallet:) jag red i ca 20 min, men vi jobbade ganska hårt. Fasst Älva var dock något tjorvig i traven, hon sparkade bakut och höll på att välta. Sen så for vi en längre tur i djupsnön, men då vi hörde en skoter så vände vi. sen efter att jag stoppat ut henne så for jag hem.. då  jag kom hem tänkte jag först följa med pappa och tobais med skotern, men efter att jag bytt kläder kände jag mej så pass hängig att jag stannade hemma och såg på film, men jag somnade :)sen kom mamma och väckte mej och frågade om jag skulle med och handla och jag sa då ja.. så då for vi och handlade.. sen när jag kom hem så gick jag i duschen och då tänkte jag att jag kunde få ha lite spa för mej själv:) så jag tog hår inpackning och ansikts mask med peeling och satt i den varma bastun i kanske 15min, så nu är mitt ansikte lent som en baby rumpa, hahaa!

Föreställ er en 7-årig liten pojke i florerande "jobbar-jacka", en svart skoterhjälm och ett trä svärd i handen sittandes på en gul/svart kälke som är fast knuten i Lynx 59, Där har ni min lillebror;)

Nej, nu ska jag gå och äta middag med min familj:)



Dom där söta små klumparna är faktiskt griskultingar iklädda  i tiger tyg:)
Jag vet att bilden inte har någon som helst anknytning med textens innehåll, men den var så söt:)


Kommentarer
Postat av: ANNNNNNNNNNA

OJOJOJOJ! tigern måste varit tam, annars skulle den slita de små grisarna i stycken :'( hehe

Fin blogg!

2009-03-15 @ 20:36:04
URL: http://annaaas.blogg.se/
Postat av: Daja

haha det va en väldigt söt bild iaf =)

2009-03-20 @ 00:26:09
URL: http://daja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0