I have a Dream

När jag var sisådär 3-4 år hade jag en dröm om detta ställe. i drömmen var jag liten och satt i barn vagn och min mammas morbor, Bengt, Körde mej där. när jag vaknade så var jag så säker på att vi varit där att jag började gråta då mamma förklarade att jag måste ha drömt denna fantasiska dröm.
Men än idag är jag bomb säker på att jag har varit där!inte i detta liv kanske, men så såfall i mitt förra! för jag vet att jag har varit där!
Jag minns "drömmen" som om det vore igår.

Ända sedan dess har jag tjatat på min föräldrar om att åka dit, men förgäves...
Men en dag SKA jag dit!
om det då blir i paris eller på det andra stället de får jag se då, men jag SKA dit.

Någon som kan gissa stället?

Kommentarer
Postat av: Becka

Ååå jag vill oxå dit.. Vi kan juh fara på sommar lovet..:D

2009-03-26 @ 16:03:44
URL: http://beckasins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0