Hund-prat..

Hennes förnuft for lika snabbt som det kom. Ja, jag pratar om Josse. Först skulle hon inte ha en schäfer, sen skulle hon det, och nu ska hon inte det! nu vill hon ha en Mops som ska heta Simba. Visst, Mopsar är jätte söta, MEN schäfrar  är ju endå trots allt BÄST:) 
fasst jag ska nog bara vara tyst.. för jag ska ju liksom skaffa mej en Fransk bulldog....Eller en rottweiler. Jag har varit kär i rottweilar  länge nu. Dem är som så ståtliga! och man ser verkligen att dem är fyllda med muskler! vissa säger ju att Rottweilrar är jätte farliga, men jag säger bara DRA ER I RÖVEN! dem är väl inte farligare än någon annan hund! Inget djur föds ont! det är hur människan formar hunden! men nog om det.

Mixen har varit på utställning idag:) han fick en 2:a, han hade borta en tand, men hade han haft tanden så hade han fått en 1:a. Men för mej är han  alltid en Vinnare!

Josse har även varit hos mej idag:) vi hade stora planer på att gå på långpromenad, göra upp elda och dricka varm choklad och kanske grilla korv.Meeeen när vi väl klätt på oss (jacka,täckisar,klumpiga vatten täta skor,mössa och vantar) och började på våran långpromenad så  tyckte vi att det var så jobbigt att gå så vi vände.. men ungefär 1 km blev det iaf:)


                                    Mops                                                                               Fransk Bulldog   


                            Schäfer (ja, det är Zelda:)                                                                   Rottweiler

Kommentarer
Postat av: Josefina

Jag ska ha en mops och Anna ska ha en Fransk Bulldog :D

2009-03-02 @ 11:05:04
URL: http://josieek.blogg.se/josefinaek
Postat av: Samira

jag älskar mopsar! så jävla söta!!

2009-03-03 @ 10:05:44
URL: http://samajra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0