Hello to You too.


Idag har jag inte gjort något.. eller jag har varit till bränna med mamma, och sett ett gammalt avsnitt  av Grey's Anatomy.. ni vet det där när en gubbe blev gravid och en äldre jobbig kvinnas hjärta började brinna under hennes femte hjärt operation och hon över levde.
ska snart gå och kolla på Vänner.. men jag vet inte om jag ids, förens klockan 19:30.
Från och med idag ska jag försöka ha med minst en bild per inlägg, bloggen blir mycket roligare så:)
och kaanske ökar det antalet läsare?
Men jag kunde tyvärr inte lägga upp någon egenfotad bild idag, då jag inte har batterier i min kamera.
Men Nalle Puh är ju Alltid gullig:)


Kommentarer
Postat av: Therese

Ja, många verkar tycka det...men jag har faktiskt aldrig gillat choklad särskilt mycket. Äter hellre saltlakrits och sega godisar som sura cola-nappar, vingum å sånt :) Jag äter choklad ibland. Försöker lära mig att tycka om ;) Mina favoriter är Marianne och ren 70% mörk choklad.

2009-03-12 @ 22:43:33
URL: http://tessides.blogg.se/
Postat av: natte

TACK!:D Vilket konstigt avsnitt!xD

2009-03-13 @ 09:28:15
URL: http://josefssonnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0