Anna goes proud:D

JAG KLARADE DET, JAG ÅKTE 2,5 MIL SKIDOR! Vi åkte från bränna till lappberget (ca 10km) sen när vi val var där så åkte vi 5km till, och sen tillbaka (ca 10km). på vägen dit var det som jobbigast, för det var en massa uppförsbackar och mina skidor var bakhala så det var väldigt jobbigt. sen så kändes det som att jag skulle svimma eller spy, så det gjorde ju inte saken bättre precis. Jag tror nog att mina vänner blev less på mej, men bäst som dom är så peppade mej och var snälla:) men Hilda och Iida  åkte ifrån mej och becka så vi åkte själva. sen när jag och becka kommit i mål stod sötisarna(Hilda och Iida) och väntade på oss med varsin macka med prickikorv,ost och gurka:P  nu sitter jag här med en kopp varm nyponsoppa, och skall snart inta min posision i soffan med en bok :) fasst jag lär nog somna, men HALLÅ! jag har ju fan en orsak;)


DSC00051.JPG
Kolla!
nu hänger min tavla på  Gammelfaster Inger och Coolingen Henry's vägg!
Jag målade den typ 2008, eller var det 2009? och gav tavlan till dem i present:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0