A perfect day

Vad glad jag blir av kommentarerna jag får:) fortsätt så:D

Än så länge har dagen varit perfekt:)
det började på morgon, då jag vaknade med ett leende på läpparna och kände mej bara GLAD:) sen när jag stigit upp gick jag på datorn en stund. sen gick jag och åt frukost och åkte sedan till den gulligaste i världen, nämligen Älva:)
Jag red henne i ca.50 min och hon stannade bara några få gånger, men det störde mej inte alls:)

Jag trodde faktiskt att jag skulle vara deppig över att skolan börjar i morgon, men intet. fasst det kommer väl i morgon.. eller ikväll..

Föresten, Jag ska nog inte köpa en hund om två år, jag ska köpa en HÄST:D för jag har ju redan tre hundar (nu fyra t.o.m) så så fort jag har pengar så ska jag bli häst ägare:) *längtaaaar*
Då när jag väl köper en häst så ska jag ha antingen en Nordsvensk (som Älva) eller en Tinker/irish cob, men helst en Nordsvensk :)


                                              Tinker                                                      Nordsvensk
 


Kommentarer
Postat av: Josefina

Ska nog inte heller köpa någon hund ...

2009-03-08 @ 18:04:17
URL: http://josieek.blogg.se/josefinaek
Postat av: Eva

Åhh tack för kommentaren. :) Din Header är väldigt fin den med. ^^

2009-03-09 @ 01:47:04
URL: http://daydreama.blogg.se/
Postat av: Lisa

Åh hur kan du låta bli att köpa hund?! Dom är ju så underbara!!!! =D

2009-03-09 @ 20:15:48
URL: http://mylifeaslisanow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0