30/6 -09

Idag har man ju vart till tandläkaren..jag såger då de, Hojjaa!!är det något jag hatar så är det Tandläkare.
Tandlärkarna hittar på att jag har hål i någon tand, ett hål som jag inte ens har märkt av förens efter de har "lagat" tanden,Och sen när man far dit för att fixa den onda tanden så hittar de naturligtvis inget där man förklarat att man har ont, utan de hittar ytterligare ett "hål" som de tycker behövs "lagas"..Hojja.. nu hade jag inga hål men det har hänt flera gånger att de gjort så.
Efter mördar-tandis for jag till bränna och köpte en present till Becka:)

Vet ni vad jag vill göra!? Jag vill tatuera mej! ett litet hjärta på insidan av vänstra handleden.Så fort jag får göra det för mina föräldrar (antagligen när jag är 18) ska jag dra med mej mina vänner till någonstans där det finns tatuerar grejs och tatuera mej! så de så!

Hjärtat står för allt och alla jag älskar.



Foto: Anna Lundström

Kommentarer
Postat av: Becka

Och jag ska till tandis imorn..

2009-06-30 @ 16:23:55
URL: http://beckasins.blogg.se/
Postat av: Therese

Fin tanke med hjärtat. Är inte mycket för tatueringar, men finns det en tanke bakom kan jag gilla det! Men som sagt, du får nog vänta tills du är 18 innan mor och far låter nån "märka" dig ;)

2009-06-30 @ 18:38:30
URL: http://tessides.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0