Kom jusst..

..in från en spring-tur på ca 2-3km. fy fan vad skönt det var att känna svetten rinna,pulsen öka osv. förutom håll (tur att det finns stenar;) och en massa äckel myggor så gick allting jätte bra. mot slutet började jag få lite musik-problem då helt plötsligt försvann musiken från mina öron, men proffsig som jag är så fixade jag det utan att stanna, men då ville inte min högra hörlur sitta kvar i örat längre, då var vi vid kallkällan (jag och Zelda)  så då stannade vi och då fick Zelda dricka lite vatten och jag passade på att fixa musiken, sen fortsatte vi hemmåt. men skönt som fan var det iaf att springa.. har ju varit lite lat nu under sommaren.. men nu är jag back on track igen!

Nä nu ska jag kila in i duschen. 


Foto: Anna Lundström

Kommentarer
Postat av: Becka

Skönt att springa.:) Tänkte börja springa typ minst några dagar i veckan.:P Fast idag ides jag inte göra det, haha.;)

2009-07-23 @ 22:31:12
URL: http://beckasins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0