Bara för att jag har tråkigt.

Hur bor du: en-plans villa
Brukar du komma i tid: oftast
Hur lång är du:  ingen aning
Kan du laga mat:  jadå.
Vad jobbar du med/pluggar du: går grundskola
Vad har du på dig just nu: team sportia byxor,vitt linne,rosa randig cardigan åsså underkläder såklart.
Har du någon fobi:  nej,inte direkt
Hade du en bra kväll igår:  ja, det hade jag väl .
Vilket är ditt senaste inköp:
 hmm..En B&J:P
Din favoritdryck på morgonen: Apelsin juice
Var fick du dina senaste pengar ifrån:  M&P
Har du sovit i din egen säng inatt: japp
Vad hade du sönder senast: kommer inte ihåg..
Vem snackade du med senast: pratar jusst nu med Josefine:)
Varm favoritdricka: Varm Oboy  :P
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: inget.
När gjorde du senast något riktigt dumt: kommer inte ihåg
Saknar du någon just nu: ja
Vad ska man göra för att få dig irriterad: väcka mej när jag sover
Någon jag stör mig på: Mobilmänniskor (förlåt)
Intressen:Ridning,vänner m.m
senaste person du kramade: mamma tror jag
Senaste person du ringde: Hilda
Senaste person som ringde dig: Hilda
Vad drack du senast: vatten
Vill du ha barn: ja, någon gång
Längtar du till din nästa födelsedag: ja,typ...
Har rakat dina ben någon gång: haha,ja.
Är du sugen på något nu: nej.
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 0
Använder du hudkräm: i behov,ja.
Attraheras du av män med skägg: haha, nej.
Micro-pop eller poppa själv: micro.
Brukar du baka: ibland.
Röstade du i det senaste valet: för ung för att rösta
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: herregud nej!
Vilken låt lyssnade du senast på: Made it - Dead by April
Har någon annan sovit i din säng inatt: nepp
Vad tycker du är äckligt:  snorkråkor.
Har du pengar på mobilen: japp.


Kommentarer
Postat av: Emma

i morron (=

2009-07-21 @ 23:13:05
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0