Cupcakes

Vet ni vad som låg i brevlådan idag? min efterlängtade Min Häst tidning:)  jusst när jag var som mest inne i mitt min häst läsande kom Sonja och Farmor till oss, så då var jag ju som tvungen att sluta läsa och vara lite social.. eller kanske inte  tvungen, men man vill ju inte vara osocial;)  när vi satt och fikade semlor och anisbröd så började vi prata om muffins i Lelilas kok bok som jag fick i present av Sonja m. familj. då berättade Sonja att Therese (min kusin) också hade boken och att hon hade bakat muffins därifrån. gå och kolla vettja:)

Zelda sötnos:)


Kommentarer
Postat av: Therese

Hej!



Kul att du har en blogg...nu ska jag komma hit fler gånger och läsa lite ;)



Leilas bok är jättebra tycker jag. Finns massor med spännande recept på bakverk och bröd. Muffinsen var inte svåra alls att göra, så dom borde du prova. Dom var väldigt goda också såklart! :)

2009-02-02 @ 21:40:30
URL: http://tessides.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0