Lördag.

Veckan har varit så OTROLIGT tråkig, så därför har jag inte uppdaterat.

Igår var jag till Älva. Sen när jag kommit hem så duschade jag, packade och for iväg till UG. fasst först stannade jag och hämtade josse och lämnade min väska.

På UG var det RockKarusellen,det är typ olika band som tävlar om någon turné tror jag!?
Det var helt hemskt, jag satt typ 1,5 m. från högtalarna och det bara dunkade innombords och väggen bakom mej bara skakade!  men sen bytte vi platser, och då vet ni vad jag och josse hittade då? något som jag borde haft när vi satt på dom första platserna, öronproppar! 
men huvudvärken var där och ville inte försvinna, eller den försvann i morse efter att jag vaknat, ätit frukost, somnat om. men iaf, efter UG for jag och Josse hem till josse,  vi såg på film, Eva&Adam. och... jaa, vad mer gjorde vi? typ sov.. sen kring halv åtta vakande i, steg upp, åt frukost och gick och lade oss igen... fasst före vi åt frukost så såg i på Eva&Adam.  kring 11?for vi till märles outletten, dom ska flytta in till bränna och säljer därför ut en massa kläder och skor. man fick fylla en "normalstor" påse för 300kr, och en "stor" påse för 500. men själkalrt fanns det inget, allt var så utplockat.. jag gissar att det är pga, att Iida och Hilda var och rensade stället igår...
Efter att vi vart där  så spelade vi spel,såg på tv, var på datorn mm...



Jag och josse såg i en djur bok som josse har, och då läste vi om den afrikanska Buffeln, dom är väldigt snälla. dom skyddar skadade djur och  man har sett tre benta bufflar som överlevt pga, den snälla buffelflocken, Så sött. åsså stod det typ att dem i flocken var bästa vänner.

Sen ble jag och josse buffelsystrar<3

Se så vacker ;)


Kommentarer
Postat av: Josefina

MEN ANNA! Du skrev ju inte att efter vi hade tittat i djurboken och läst om buffeln blev vi buffelsystrar!

2009-02-11 @ 22:16:14
URL: http://josieek.blogg.se/josefinaek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0