Tråkigt..

har tråkigt, och  medans jag väntar på att klockan ska bli 21:00 ska jag göra detta:




HAR DU:
En bästa vän: ja, några stycken:)
Haft ett seriöst förhållande: Nej
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej
Blivit kär vid första ögonkastet: Nej
Fått ditt hjärta krossat: Nej
Skrikit åt en lärare: ja tror det..
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Ja
Några smycken som kostat över 1000 kr: Nej

DAGENS:
Klädsel
: Team Sportia-byxor, ett brunt linne, en grå lång munkjacka.
Smink: Inget smink
Frisyr: Utsläppt.
Låt: sacared of lonely - beyoncé
Vill ha: m&m
Sjuka: hosta och halsont :(
Drog: ingen
Saknad: mina vänner
Köp: m&m
Godis: m&m och en blå klubba:P
Attityd: vanlig..
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse : oj, vad smutsigt hår..

FÖRSTA:
Bästa kompis: Becka, Ange och Cassa 
Bil: har aldrig haft någon egen..
Kärlek: vet inte..
Husdjur: Mitt eget husdjur  var Helios
Semester: Turkiet
Jobb: Hundvakt:)
Köpta skiva: minns inte..
Konsert: A-teens.

SISTA:
Personen som smsade dig:
Buffeln
Personen som du kramade: mamma
Peronen som ringde dig: Pappa
Personen som du ringde: Pappa
Gången du sa 'jag älskar dig' till någon: Igår, fasst jag sa: jag älskar er (till kaninerna)
Bilfärd: Idag.
Filmen du såg: Eva&Adam
Gången du grät: igår kväll..
Måltiden: köttgryta och makaroner och sallad:)

nu börjar The Break-Up på en minut så hej då folket!

Kommentarer
Postat av: Beckasiiin

Hur gör man designen snyggare??

2009-02-10 @ 16:15:04
URL: http://beckasins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0