Tisdag.

ja, nu sitter jag här. ska alldeles alldeles snart gå och sova.eller, jag ska läsa, sen sova. jag har kommit på att ju tidigare jag går och sover, desto längre kan jag ligga och läsa:)

Idag har jag varit på skolan, det var som vanligt där.. inget nytt förutom att vårat kära "häng" bord vid fönstret (och toaletterna) blev benlöst.. det har varit rangligt ett tag nu. men det har hållit att sitta på tills idag:( så nu har vi bara en bäk, där det ryms typ 3 pers på, och en fönsterbräda i iskall sten + att det kommer in kall luft från fönstren. Efter skolan for jag hem då.. och då var farmor hos oss(!?) jag hade ingen aning om att hon skulle komma. men det gjorde ju inget. hon är ju så söt min lilla farmor :) Jag har varit på ridningen också, jag hade Snowflake. hon var jätte konstig. speciellt när vi galopperade.. hon flängde med huvudet och garn galopperade på vissa ställen..hmmm... : / konstigt..hon brukar aldrig göra så.. jaja.. nå men nu är klockan 21:51, och jag måste fixa mej sov klar,ge mat och vatten åt baby boysarna, och lite till.

Puss och Godnatt:)

Föresten, skynda er nu att läsa "I taket lyser stjärnorna" innan ni ser filmen. jag har läst den boken en gång tidigare, och jag fullkomligt ÄLSKAR den boken. jag har sett trailers på den och läst vad den handlar om, jag har redan hittat typ tusen saker som inte stämmer in i boken.. föresten, jag håller på att läsa den igen:) 


Kommentarer
Postat av: Hilda

jag vill se filmen av i taket lyser stjärnorna. :)

2009-02-04 @ 16:03:34
URL: http://hildans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0