Suck...

har Kemi prov i morgon, har knappt tränat nått.. så igentligen skulle jag behöva gå och träna på det.. jag är jävligt trött, så för att inte somna här på stolen ser jag till att hålla fingrarna i rörelse..stannar jag, somnar jag.. i morgon är det väl Fettis dagen (Fet tisdag;) ?

Tisdag: Kemi prov + matte läxa + ridning
Onsdag: Eng.prov + redovisning av franska familjen +matte läxan ska inlämnas + ev. slalom åkning eller josse.
Torsdag: träna på franska glosor + göra klart kap. 6 i övn. bok.
Fredag: Rida + kaaaanske UG
Lördag: film kväll med mej själv:) kanske josse?
Söndag: Älva + kanin fix...

Nä gott Folk, nu ska jag gå och träna på kemi provet. Jag vill ju inte ha IG.

Hej då<3

Kommentarer
Postat av: Hilda

är inte fettis dagen nästa vecka? oooch jag tkr att du ska komma å åka slalom med stackars ensamna hilda på onsdag, skit i eken... nä ja ljög. men josse kan ju också komma! :D hon får fixa sig nå slalom grejer. :)

2009-02-16 @ 19:41:39
URL: http://hildans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0