ska snart...

.. gå och höra klart matte läxan, har typ 2-3 tal kvar.. jag hatar verkligen matte!
Idag hade vi ju kemi prov, det gick så där för mej. Jag borde haft tränat mer. läste nästan inget igår, jag var ju som sagt väldigt trött. och då när jag började läsa (kanske läste 2 sidor) då somnade jag. när jag började läsa/sova så var klockan kring 18 nånting när jag vaknade var klockan 19:45, då rusade jag upp, popade popcorn och sprang till tv:n för att se 90210.

i morgon händer det grejjor.. jag säger inte vad för grejjor eftersom det är ganska privat och jag vet ju inte vilka som läser min blogg eller inte.okej, det är inte "privat", men jag vill endå inte säga. 

Imorgon har jag engelska prov.. ärligt talat så tror jag att det kommer gå bra för mej, För engelska är så lätt och det känns verkligen som att jag kan det vi ska kunna:)

But still, Wisch me luck! Good night!

Kommentarer
Postat av: Hilda

vad ska hända????

2009-02-18 @ 07:25:53
URL: http://hildans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0