KOM OCH KÖÖÖÖP!!

fick hem 12 burkar kakor igår, ni vet vi håller på att sammla i  hop pengar (på skolan) till en englands resa i nian.så Snälla, hjälp mej att bli av med dom där satans cp burkarna. har typ 5st burkar kvar.. Burkarna kostar 50kr st.Nu var ju köpandet menat till släkt och vänner.


idag har det varit jätte vackert väder ute, Snön har glittrat så fint:) jag ville gå ut och ta några riktiga vinter bilder,Me batterierna till kameran var slut och det fanns inga nya..

jag har varit till Älva idag. jag red eftervägen och hon var jätte konstig, hon stannade flera gånger och ville inte gå framåt, Det brukar hon aldrig göra på våra vägritter.
Annars har jag väl inte gjort något.. ska snart gå och fixa kaninburarna.. tur man har dem inomhus!


Fotade i torsdags medans jag väntade på Josse:)

Foto: Anna Lundström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0