Har nyss..

..sett på Grey's Anatomy:) och ska snart gå och sova:) på skolan idag har det varit allmänt tråkigt, förutom på HK:n för då hade vi nå skrattanfall..vi bakade kladdkaka, men jag tog inte hem den så det blev ingen krov.
 
på franskan berättade Karin om att man kan vara kontaktperson till dem som kommer från Kongo. man ska typ hitta på saker med dem på fritiden, tex gå på bio eller kanske äta på Brännvalls, ja, roliga saker:) jag ville göra det när hon berättade det på lektionen, men eftersom att ingen annan sa nånting så sa inte jag något heller.. men efter lektionen sa jag till dom andra tjejerna att jag ville det och då sa Kajsa att det ville hon också, så då sprang vi till baka till franska salen och sa det till Karin. Princess var där också, så Karin berättade det då åt henne och hon sa att Princess ville det jätte gärna.  så jag, Kajsa och Princess ska gå och äta på Brännvalls på fredag efter skolan. Jag tror att det kommer bli kul!

Sen efter skolan kom Tantor hit:) vi spelade GH (fortfarande på datorn) och såg på tv..

Nä, nu ska jag spela en låt, sen ska jag gå och sova:)

Kommentarer
Postat av: Hilda

va coolt att du är fadder! det vill jag också vara. :)

2009-02-19 @ 14:33:48
URL: http://hildans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0