Fredag.

hej hej! idag var vi (Jag, Kajsa och Princess) till brännvalls och fikade på skolans bekostnad:P vi fick 40kr var att fika för, men mitt fika kostade dock 20kr.det var ganska kul, men vi sa som inte så mkt..
sen efter att vi fikat for vi hem till Princess, där träffade vi hennes pappa,2 storasystrar och lillebror. dom frågade oss flera gånger om vi pratade franska, och varje gång dom frågade mej fattade jag inget (dom frågade: "pratar du franska?" fasst på franska), dom måste ju tro att jag är efterbliven eller nått, haha!sen när vi sa att vi skulle fara då vart dom som helt "Ska ni fara!? redan? nej,nej, stanna", men då sa vi att vi måste gå.. sen gick vi  därifrån och Princess följde oss. 

Ska snart fara till Älva.. fasst jag har ingen lust att fara.. klockan är mycket och jag har annat så jag kanske inte far.. får se hur jag gör.. Men nu ska jag gå, Hej då!

Kommentarer
Postat av: Josefina

Du måste berätta mer om den här dagen :D

2009-02-20 @ 20:46:57
URL: http://josieek.blogg.se/josefinaek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0