Folk förändras..

Folk förandras, det märker jag av väldigt mycket jusst nu..
jag märker det på andra, men även på  mej själv.
För endel kanske det är bra att dom förändras, andra kanske inte..
många av mina vänner förändras jusst nu,det märks MYCKET..
JAG förändras, men det märker jag mindre..
Men det är klart.. det är ju lättare att se andra hur demförändras än att se sej själv..
för man är ju som  van vid sej själv.. eller vad man ska säga..
Men man märker det på ett eller annat sätt att man gjort det..


 
haha, fick som bara lust att skriva ngt sånt då jag och JK pratade om det..


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe, nu blev ja nyfiken :p vem som förändras (?) =)

2009-02-09 @ 17:25:19
Postat av: Josefine

Ja,det är som lite svårt att fatta att man själv har förändrats och jag vet att jag har det!!

2009-02-10 @ 18:36:19
URL: http://josefinekarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0