Ännu en Josefina-dag.

Två nätter på två olika soffor, men det är det värt! för jag har haft så himla kul! det är som att jag arit med henne typ i en månad.. fasst det är  ju bara tre dagar i sträck..hmm.. konstigt..

när jag vaknade låg josse och kollade på tv..sen efter ett tag så gick vi och spelade tv-spel, det hette Mario nånting(?) sen for vi till brännvalls för att äta. vi åt en tacotallrik,MYCKET gott :) 
sen gick vi och strosade på affärer. när vi var på konsum var jag tvungen att draa henne från leksaksavdelningen, hon hittade ju så mycket fint, bla Tiger från Nalle Puh..
sen for vi på OK för josse skulle visa mej nå jätte goda nya godisar, när vi stod och kollade på tidningar såg jag att alla filmer kostade 19kr st. så vi hyrde två. det var Step Up 2 och Wanted.
sen gick vi hem till josse, och under vägen till henne så kände man hur kroppsdelarna sakta domnade bort.
men som tur var som kom Moster till undsättning med bilen och hämtade upp oss (vi hann alltså inte hem till henne...josse alltså)  när vi var framme hos mej såg vi Step up 2, sen spelade vi GH på datron och sen såg vi på Wanted.

Hon for hem för ett tag sen, och jag har jätte tråkigt..ska snart återgå till mitt städande, men det är ju så tråkigt!!




Det handlar om en tjej som älskar att dansa.
Har du sett ettan måste du ju se tvåan.
men även om du inte sett ettan så måste du se 2:an.
En rikitg Dansfilm:)
AAAA av Fem A-n


Det handlar om en kontor tönt som blir en cooling som dödar en massa folk.
En riktig PangPang-film. dom skjuter nästan hela tiden.
Nää.. inte riktigt min smak. 
AAA av 5 A-n.

Kommentarer
Postat av: Josefina

WANTED VAR JU BÄST!

2009-02-14 @ 19:57:02
URL: http://josieek.blogg.se/josefinaek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0