innan jag är 30 ska jag:

*Vara utbildad
* Resa och uptäcka världen
*Bo utomlands i minst 1 år.



5 saker som jag ska göra eller ha när jag blir stor och har flyttat hemifrån.
*
Ha minst ETT fadderbarn + vara världs förälder
*Jobba med något som jag verkligen älskar att göra
*Ha en häst
*Ha ett fint hem

Blogg frågor:
 
1. Värsta känslan?

sorg
2. Bästa känslan?
Happyness

3. Din första tanke när du vaknar?

Bara en snooze till..
4. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon?

Cold Breeze

5. Har du någonsin varit kär?

Nej
6. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?
Tapeter, snart en tavla

7. Vad har du under sängen?
Ett skrivbord och två sacco säckar..
8. Ser på?

Allt

9. Lyssnar på?

Musik oftast

10. Skriv nåt smart!
1+1=2
11. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem?

Ingen aning.. Gammel Farmor kanske
12. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS?

Men i sånna fall kl halv 12
13. Vad vill du bli när du blir stor?

smart!
14. Hur skulle dina vänner beskriva dig?
tråkig,trög..

15. Vilket är ditt roligaste minne?
när jag och josse satt i köket och planerade våran träff med Michael Jackson. vi skulle sitta vi hans dörr tills han kom ut.ojoj vad vi skratta!
16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?
Matte
17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan?

Ingen, jag behöver alla..
18. Vilken superhjältekraft vill du ha?
förflytta mej i tiden

19. Vad är du beroende av?

mycket,bla. kompisar!
20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö?
ett Jet flygplan.
21. Låt just nu? 
Ur so Gay- Katy perry
22. Låt som påminner dig om sommar?
Maskros och Tjärdoft
23. Låt som påminner dig om vinter?
Vi ser det snöar..
24. Gillar du vegitarisk mat?
jag har aldrig smakat, men jag skulle gärna vilja..
25. Vem tog du listan ifrån?
Josse som tog den av Hanna ek..
26. Är du allergisk i mot något?
lärare!!
27. Hur svarar du i telefonen/mobilen:
Hallå
28. Antal sömntimmar inatt?
10 timmar.. ungefär
29. Brukar du komma i tid?
Ja, oftast
30. När mår du bra?
När jag rider
31. Hur känner du dig nu?
något trött
32. Är du aktiv i skolan?
jag gör så gott jag kan, då får lärarna avgöra om det är bra eller dåligt..
33. Favoritdryck på morgonen?
Apelsin Juice
34. Sysslar du med någon idrott?
Ridning<3
35. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja, det gör jag.
36. Har du spytt offentligt?
Jå, när jag var i turkiet..
37. Vad skulle du gjort om du var kille för en dag?
massor...
38. Är du nöjd med ditt liv?
nja, så där..
39. Sminkar du dig varje dag?
Nej...
40. Vilken är din favorittidning?
FRIDA
41. Vilken är din favoritskådis?
Rachel McAdams
42. Hur många bröder har du?
En store och en lillebror.
43. Hur många systrar?
ingen.
44. Vad läser du för bok just nu?
Under ytan, men snart Moonwalk av Michael Jackson


Igår sov jag över hos Josefina till idag då. det var jätte kul, vi såg Lilja 4-ever den var bra  fasst den är hemsk! tänk att vara tvungen till att göra något sådant och sen bli lurad till ett annat land och ja.. ni som har sett filmen vet vad jag menar.. men iallafall idag så såg vi reprisen av idol 2008 och sen for vi till bränna för vi ville vara ute i det vackra höst vädret och dom behövde kattmat. och sen for vi till skolan och satt i klätterställningen och pratade om att vi vill utomlands.. sen for vi hem till Josse och såg på Heartbreak hotel sen efter det så for jag hem, då  for jag och mamma ut i skogen för att plocka ljung för vi skulle göra fint i krukorna på bron. mamma gjorde två jätte fina och jag gjorde en  som blev fin (för att mamma hjälpte mej).  sen så såg jag på Freaky friday  till klockan 20.00 för då började hål i väggen.   Hej då! glöm inte att kolla in min blogg i morgon!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0