PARIIIIS!!!

På morgon var sååå trött, jag ville inte stiga upp...jag tror att jag tryckte på snooze knappen typ 100 ggr. okej, kankse inte hundra men 10 iaf.. sen på skolan var det jätte tråkigt! vi fick veta vad vi fick på matte provet, jag är inte nöjd med mitt resultat. men på nästa fysik prov SKA jag ha MVG!  det har jag bestämt mej! men iaf... nu ska jag snart gå... och äta, och sen fara till ug.. men vet ni gott folk? jag vill resa LÅNGT LÅNGT bort, typ till New york eller London eller.. Till PARIS! dit far jag, men jag måste hitta ngn som kan lite mer franska än mej, hmm.. vem ska jag be komma med mej.... kanske... Becka,Iida,Cassa,Kajsa å Ange? vill ni det? okej,Jag tänkte väl det! vad snälla ni är som betalar min biljett också! gud så gulliga ni är! Heej då!<3















Kommentarer
Postat av: C

hahaha, jag kan komma med om du betalar ? :) Va säger du, ska vi slå till ?

2008-11-20 @ 18:12:30
Postat av: B

Jag kommer...men du kan ju betala då..:D Hahha

2008-11-24 @ 17:33:07
Postat av: Josefina

Men jaaaaag dåååå! Jag vill också utomlands! Det är faktiskt jag som bara har varit till finland!

2008-11-25 @ 07:27:37
URL: http://josieek.blogg.se/josefinaek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0