Tåårtaa..

Hej, idag fyllde pappa år och eftersom en massa släktingar kommer och hälsar på då for jag inte till Älva..på fredag har jag två prov (SO och franska).. men hursom helst..idag har jag städat hela dagen, för huset såg ut som... ja, jag vet inte.. men det var då så stökigt, och mitt rum var nog värst, en massa kläder på golvet och sånt. men i mitt äventyrs fulla liv (not) så hinner man inte.. det kommer alltid nya mycket roligare saker som helt enkelt MÅSTE gå före städningen..ni vet man måste prioritera(?);)  jaja,efter att jag städat (mamma och isak och tobias städade ju också) for jag och mamma och handlade till en tårta, tårtan blev god (för att Jag valde vad det skulle vara mellan). jag gav pappa en After Eight låda. nu har jag inet så mycket mer att berätta..för er som läst min tidigare blogg där det stof något om en kamera sladd som var försvunnen, till er (och er andra) vill jag berätta att den inte är funnen än. men jag letar vidare.. för JAG SKA HITTA DEN!!!! haha, hej då!<3


Så såg den (inte) ut, hahaaa fy faan vad snygg!






Kommentarer
Postat av: Gabriel

Aa jag vet, helt jävla sjukt;s

2008-11-03 @ 23:16:39
URL: http://gabrielakpinar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0