Jag är:

Blyg: ja, oftas om jag är med dom jag inte känner.
Smart: ja,men VÄLDIGT sällan;)
Långsam: ja.
Stressad: Ja,oftast.
Tålmodig: Ibland..ganska sällan..
Djup: njaaa, kankse i inombords.. men visar det inte..
Öppen:  jaa...mot vissa..
Ärlig: jag ljuger sällan, men det händer..
Positiv: det beror på..
Rolig: nej.. eller jag vet inte..
Ansvarsfull: när det handlar om andras saker, ja.. men mina egna, sådär..

JAG HAR

Svikit en kompis:
Ja, tyvärr
Förlorat en bästa vän: Ja, eller inte direkt förlorat, är bara inte bästisar mer..
Sagt att jag älskar en kompis: Ja, det har jag
Sovit med en killkompis: Nej, jag har ingen.
Sovit med en tjejkompis: Ja många gånger.
Slagit en kompis: Ja då..
En kompis som vet allt: Nej, inte ALLT men mycket..
Berättat hemligheter: ja, men det har väl ALLA?

JAG HAR

Blivit sårad:
Ja..
Haft stadigt förhållande: Nej
Krossat någons hjärta: Nej, det tror jag väl inte...
Gett någon ditt hjärta: Nej.
"Playat" någon: Ja,tror det?
Sagt att jag älskar någon och menat det: Nej, inte till någon kille..
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: jåå, men då avr det ju inte så allvarligt
Varit otrogen: Nope.

FAVORIT:

Låt just nu:
If U seek Amy - Britney spears
Pryl: Stereon.
Film: Dagboken
Bok: Som jag vill vara och Medan mamma sover.
Lärare i skolan: typ ingen.
Plats: Stallet.
Frukt: Ananas
Dricka: Te
Ha på mej: nått fint

JAG HAR

Opererat mig: Nej...
Cyklat omkull: Ja
Sjungit i duschen: Ja, MÅNGA gånger;)
Hoppat bungyjump: Nej, men jag ska.
Fobi för något: trånga utrymmen.
Sett någon dö: Nej, ingen människa. men ett par av våra djur :'(
Varit på begravning: Ja, typ 6 st.
Sagt att jag hatar någon: Ja, det har jag.. men kanske inte menat det..

LIVET:

Svart eller vitt: Nej?eller jag förstår inte..
Skriva eller tala: Skriva.
Öl eller cider: alkohol fri cider;)
Nagelbitare: ibland, om jag är mycket uttråkad..
Mobil eller ipod:  ipod.
Snygg eller charmig: nå inget av dom
Lösgodis eller choklad: choklad
Frukt eller grönsaker: Frukt.
Film eller serie: Serie.
Festa eller softa: softa..fasst nå vill man ju festa också ngn gång.
Sommar eller vinter: Sommar, men vintern är också bra:D
Fredag eller lördag: Lördag
Ljus eller lampa: Ljus
Kärlek eller vänskap: Båda är viktiga, så båda.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Sv: Tack! :D

2008-12-18 @ 16:49:12
URL: http://sarahandelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0