Söndag

Jag är sur... jag vet inte varför, jag är bara sur. jag blev sur när jag läste en blogg..usch.. i morgon är det skola..hur ska man orka? vi ska säkert prata med isabella.. det bråket tar nog aldrig slut.. nä nu blev jag ännu surare.. hur ska man göra för att få bort sur heten? jag vill ju vara glad..
jag vet.. eller näe.. det går nog inte..
Jossee, när ska du komma till mej? det är ju faan evigheters evigheter sen du var till mej..
hojja, i morgon är det skola.. hur ska jag orka? jag antar att vi ska prata med isabella och lärana och hela skitet i mrogon. Jag är så less på allt sånt skit!

Jag vill bara bort!!! tur att det är jullov snart:) det är ju typ om två veckor.. jag MÅSTE stå ut.. det går fort..*hoppas jag*
NÄÄÄÄEE!! nu ska jag FAAAN ta coh göra nått vettigt! men då är frågan VAD!? se en film!? nää, det skulle ju vara vettigt.. Jag tror nog att jag tar och släpper ut mina Baby Boys, så dom får springa av sig lite.. men vem ska jag ta då? jag tar nog båda, men vem ska jag ta först? Jag tar nog Skrutt plutt.. sen Freddisen. sen måste jag fixa matten också..
 
Idag har jag gjort EN enda rolig sak, och det var att rida Älva. Jag red på ridplanen och sen for jag jusst efter en väg där det var lite djup snö så hon fick plumsa lite, det gick bra.. men vi har ju båda starka viljor och dem som känner mej vet att jag kan vara riktigt envis.. och det är Älva också, så vi är nog ganska lika.. men vi vill inte alltid samma.. t.ex idag ville jag att hon skulle trava,men det ville inte hon och då stod hon bar still.. men jag fick igång hon i trav tillslut, ni vet det gäller att vara envisare än hästen.. och sen har jag ju mina små knep.. men dom är hemliga;) men dom är väldigt enkla.. det har varit typ - 20.0 grader ute idag. KALLT!

Jaja, Heej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0