tisdag

skol fotona och skol katalogen kom idag och....
Nu är det bevisat.  -Jag BLIR inte bra på bild!!! efter typ tusen bilder på mej har ALLA då menar jag ALLA bilder på mej blivit dåliga! och sen är det ju det där med den där "fotografen" eller vem det nu är som väljer bilderna, den som gör det borde bli sparkad, för dom har ALLTID tagit dom fulaste bilderna på mej..
okej, ingen bild är väl bra, men nå fanns det väl en BÄTTRE bild på mej än den som jusst lanadt i min brevlåda!?
Men iaf.
Idag ska jag å rida, vi har dressyr med Anna Ideryd. det ska bli kul, OM jag har någon rolig häst. Jag kommer säkert att ha Elvis eller Sandy.
Nu ska jag berätta om skolan.
Idag på fysiken så visade Plåt-ankan en spiral, och hon berättade hur man använde den och vad den gjorde. Jag,Hilda å Beck höll på att skratta ihjäl oss.HOJJAAA!!!!!! sen har det varit helt normalt tråkigt på dom resterande lektionerna... jag och Hilda å Felle har hålli på å flamsa..
nääästan hela helgen har vi hålli på å julpynta huset och vi är långt ifrån färdiga, när vi julpyntar tar det flera dagar känns det som. men fint blir det ju. jag har bestämt mej att jag inte ska ha nå mycke julsaker i mitt rum, jag har nå glitter i fönstret och lite små lampor (typ en slinga), och nån liten glaskula som jag fått av Iida i julklapp förra året. 
Asta la Vista BABY!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0