Luleå

idag har jag och resten av gänget varit till luleå och shoppat. Josse piercade sig i naveln och josefine gjorde hål i öronen. Catti hilda och Iida hittade typ gaaarn mycke kläder, Jag och josse var garn trötta och satt mest på någon bänk..
Och för FÖRSTA gången någonsin fick vi med Becka till lule!
åsså har vi sett Danny, inte direkt min favorit, men han går att lyssna på.

Själv så fyndade jag en grå tröja med dragkedja, en Turkos/blå tröja som är lite lång och ett par stickade strumpbyxor:)
Men Strumpbyxorna ser förjävliga ut på mej..

Jag och Hilda har ju som bestämt att vi ska ha ett stort partajj då vi fyller 14 (väldigt snart;) å då ska vi fara och köpa oss snygga skor :D  jaja, nu ska jag gå och kommentera Josses inlägg. Hej dåå!

Kommentarer
Postat av: Josefine

vi hade garn skojigt i luleå:Dvad snygg täckst du har;)

2008-12-31 @ 16:07:41
URL: http://josefinekarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0