Jag är botad!....nästan..

idag har min sur het försvunnit.. men det finns lite spår av den än.. jag blir sur väldigt lätt.. så än är den väl inte heelt botad men nästan.
Idag på skolan har vi fått resultaten från matte diagnosen från igår, och jag är INTE nöjd med mitt reultat! det är seriöst bevisat att jag inte kan räkna matte. sen under NO lektionen räknade vi matte också för att det far bort en massa matte lektioner när vi har lucia å allt möjligt..eller niorna har de då, men vi ska å se på dem och på måndag har vi innebandy dag. men iaf, på No/matten så började Plåt ankan prata om att man inte ska sitta länge på toan och skita, för då kan man få hemorojder eller åderbrock å röven. då började alla skratta. och sen sa hon att om man har mycket besvär så måste man operera och då tar doktorn ett gummiband och stoppar det runt åderbrocket/hemrojdern och om den inte försvinner då så måste doktorn skära bort den. alla skrattade jätte mycket och Plåtankan skrattade så att tårarna rann. sen hade vi träslöjd och jag hann inte klart pappas julklapp, men det gör jag nog nästa gång...hoppas jag:)
sen efter träslöjden så berättade Lisa att hon ska hämnas på Bella för att Bella knuffade in henne i Adam. och då kunde jag inte låta bli så jag knuffade henne i snön! och sen började dom och skulle knuffa mej, Men jag var så proffsig så dom fick ner mej i snön. men jag kan säga att Lisa inte blev sååå snöig.. bara lite om fötterna... Tjenixen!


Kommentarer
Postat av: Hilda

Jehepp.

2008-12-11 @ 20:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0