Inne - Ute

Veckans Inne - Ute lista.


Inne:
Jul
Tomtar
lussekatter
glögg
Älva<3
Idol
Mascara
Böcker
Snö

Ute:
Ljugande ungar
en viss person..
äckliga diskbänkar på HK:n
smutsigt hår

Det var nog allt.

Robin åkte ut, det var vem jag trodde skulle åka ut. Alice och Kevin är ju typ bäst.Jag röstade ikväll för första gången i år. först röstade jag på Kevin och sen på Alice men då tyckte jag så synd om Robin så jag röstade på honom (inte bara för att vara snäll då.) Jag tyckte att Robin var jätte bra ikväll, spec i MJ låten. Ingen kan slå orginalet, Men han gjorde det bra för att ha varit en "protes-armad indian" som han sa ikv.och han fick ju till några Moves.
 
Idag har jag varit till Älva. Jag red på ridplanen, och det gick bra...förutom när vi inte ville samma sak.sen efter att jag ridit så mockade jag till alla tre sötisarna. sen tog jag in dom och gav dom kvällsmat.Dom är så sööta dom där små sötisarna. men Älva är den SÖTASTE hästen i VÄRLDEN, hon är såå gossig. t.ex idag när jag stoppade ut henne i hagen så kom hon och buffade på mig och ville gossas.Det är jätte roligt att rida henne, även om det inte alltid blir perfekta vägar, Men SO WHAT!? hon är endå så söt och snäll. Okej, ska jag inte skriva ordet SÖT mer i detta inlägg. från och med NU.
i morgon ska jag på kadrilj träning inför julshowen.. jag vill inte vara med.. men om inte jag är med så måste dom göra om allting. så jag får väl offra mej då.. jag gillar inte när alla ser på MEJ! det är så läskigt liksom... okej nu ska jag inte skriva mer om hästar i detta inlägg från och med...........................NU!

Idag på skolan spelade vi Guitar Hero  efter eller under musik lektionen (vi fick sluta tidigare och då gick vi och spelade).. Jag suger på det, men det är garn kul! jaja, nu ska jag gå och se om jag hittar EGO GIRL av Carolina Gynning eller Pojken som inte fanns av Dave Pelzer. Puss och kram!  Heej då!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0