Grattis Bella!

Idag fyller Bella 13 år:) så Grattis till henne.

Idag är det Lucia. och bara 11 dagar kvar till julafton:D

Igår vann Kevin Borg Idol 2008 det var bra tyckte jag.. men det hade inte spelat någon roll vem som vann.. för jag tyckte att båda är jätte bra. Men Kevin var ju som lite cool tkt jag.

Igår var jag,Josse,Jossa,Becka,Iida och Catti på ug... et var ganska kul.. vi spelade GH och såg på Idol.Catti och Jossa fpr upp på bränna för det vbar natt öppet och dom skulle möta Iida och Becka. men jag och Josse ides inte så vi stannade kvar på UG. Vi skickade ett sms till 118100 då gråga josse om Michael Jackson är den mest kända personen typ.. och då svarade dom att han inte var det, utan att George W Bush  och Jesus var det,Haha! sen frågade jag om det finns vatten på Mars och då svarade dom: Enligt Forskning som gjorts på Mars med avancerad teknik finns det fortfarande vatten på mars i en sänka stor som nordsjön finns en frusen sjö med inakta skyddande isflak, ett tunt lager stoft enligt dessa undersökningar.

Idag ska jag och Josse se på 94:ornas basket match.. nej.. jag är inte spec. basket intresserad men tänkte att det kunde vara kul endå.. hellre det än att sitta hemma och int  göra nåå..efter matchen ska Josse komma till mej. 
Heej dåå! //Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0