20/12 2008

god morgon gott folk.. eller god för middag?
Jag steg upp för typ  3 min sen. Jag har slagit rekord (mitt eget). för till klockan halv ett har jag ALDRIG sovit.jag somnade i fåtöljen i går kväll efter att jag och mamma sett på the eye, den var ju svin bra! men jag trodde den skulle vara läskigare. men iaf. jag vaknade i fåtöljen kring kvart över 2 kanske, då gick jag och borstade tänderna och sen gick jag coh sov. jag drömde att larmet gick lekis och att en grön polisbil jagade oss i genom en tunnel, och mitt i allt så var vi hemma i vårat tv rum, och jag gömde mej bakom en fåtölj och tog en filt över huvudet. sen vakande jag (kring 11) men jag ville ju veta vad som hände i drömmen och då  forsatte jag sova till halv ett då.
jag var på UG igår, det var iinte såå roligt, för det fanns inget att göra där.men  vi spelade GH3 och gissa vem som vann mot Beckaa... JAAG *stolt*! 

idag ska jag kanske baka pepparkakor, och funderar på om jag skall fråga ngn kompis om den vill komma.. men jag vet inte.. hej svejs! //AnnaBananaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0