100 frågor

1. Tre namn jag lyssnar till:
Anna, AnnaBanana och inget mer..
2. Någonting jag tycker om med mig själv:

Att jag är bestämd och envis;)

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:

Jag bryr mej alldeles för mycket om vad folk tycker och tänker om mej.

4. Detta är jag rädd för:

att jag ska falla av något i hög fart och att någon tuliban ska komma och bombadera mej med kulsprutor.

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Mat,vatten och kärlek.

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:

stå på huvet, gå och sova utan att borstat tänderna och döda ett djur.

7. Detta tycker jag om att göra:
Rida

8. Detta vill jag göra just nu:

vara med mina kompisar

9. Bästa känslan:

Lycka.

10. Värsta känslan:

sorg,oro

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:

Omtänksam,Snäll, rolig och Snygg så klart;)

12. Är jag kär just nu?

Nej

13. Jag vill gifta mig...

När jag har träffat den rätta.

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
Resa, Skaffa familj och bli miljonär

15. Min käraste ägodel:

Kameran

16. Något jag vill ha i present:

En Laptop

17. Detta har jag på mig just nu:

Svarta strumpor med Hälge på, svarta Team-Sportia byxor ett vitt linne och en randig kofta.

18. Favoritkläder:

Mina svarta leggings och en lång tröja.
19. Favoritdjur:

Häst
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:

Pop, RnB

21. Favoritlåt just nu:

BoysBoysBoys - Lady Gaga
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
Roligaste: Franska
Tråkigaste: Matte

23. Stjärntecken:

Vattuman

24. En bok jag älskar:

Som jag vill vara

25. En film jag älskar:

The Notebook.

26. Tv-program jag gillar:

90210, Grey's Anatomy, The secret life of the american teenager, Desperate Housewives

27. Favoritdoft:

Pure Women  av  BrunoBanani  (parfym)

28. Detta äter jag gärna:

Kyckling Sallad och Mangoraja sås.

29. Dricker helst:

Vatten, Te eller Juice

30. Favoritgodis:

Choklad<3

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Frankrike,Grekland och Italien

32. Färg på mina ögon:

Ljusblå.
33. Min längd:

Vet inte..
34. Jag tror på:

Att ingen föds ond.

35. Jag spelar:

Inget, men jag rider..

36. Person jag beundrar:

Ingen

37. Så här bor jag:

I en gul villa  med röd/bruna knutar
38. Antal döda krukväxter i hemmet:

jag tror att alla lever...så ingen

39. Det här tänder mig:

Att man är fräsch
40. Det här gör mig avtänd:

Svett lukt och allmänt äcklig..
41. Favoritfärg:

Gul,svart 

42. Favoritcitat:

Vet inte..

43. En hemlighet jag vet:

Vet inte..
44. Bästa present jag fått:

Skrutten.. om ni menar födelsedags present, annars så vet jag inte..
45. Senast köpta skiva:

En Jul skiva.. minns inte vad den hette..

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:

mitt hår..

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:

Mina finnar..

48. Udda förmåga/egenskap:

Jag kan inte jobba när det är knäppt tyst i klassrummet. Och när jag ska äta mandariner/clementiner/apelsiner så MÅSTE jag dela klyftan på mitten så att man ser furktköttet,annars äter jag den inte.jag är rädd att det är maskar eller nå sånt i dom.
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:

En Gris eller en Häst;)

50. Vad lyssnar du på just nu?

Min bror Ser på tv så då lyssnar jag på det..

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?

Jag ska fara ut med Zelda och bobben eller skidorna så hon får springa:)

52. Var är dina föräldrar från?

Båda från Överkalix.

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?

Något spel till Tobias (min bror)

54. Vilken är din favoritrestaurang?
Mitt,Hildas och josses Pannkaks ställe Sub&co

55. När badade du i en pool senast?

I somras.

56. Har du varit med i någon skolpjäs?

Ja i typ 1:an eller 2:an, Jag var Prinsessan i Prinsessan på ärten:)
57. Hur många barn vill du ha?

2 stycken, en kille och en tjej.
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?

Hårdrock och Dansband
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?

jag är för ung för att rösta.

60. Vad har du för TV-kanaler?

Oj, det är väldigt många..

61. Har du åkt moped någon gång?

Ja.

62. Har du busringt någon gång?

Ja, med Becka.. vi råkades ringa till en av mina bröders kompisar (vi skulle bus ringa någon, och då slog vi hans nummer, men det visste vi inte.)

63. Har du fått felparkeringsböter?

Nej

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?

JA!:D Jag har bestämt att jag ska göra det när jag blir stor, det ser så roligt ut!

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?

Något Slott i Turkiet

66. Har du en egen trädgård?

Nej...

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?

Simpsons

68. Kan du alla orden i nationalsången?

Njaa.. nästan

69. Badkar eller duschkabin?

Badkar, såklart

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?

Penelope

71. Favoritpizza?

Hawai och Tuttifrutti

72. Chips eller popcorn?

Chips

73. Vilken färg på läppstift använder du?

Har inget.

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?

Nej, visste inte ens att man kunde det.

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?

Nej, är för ful

76. Apelsin- eller äppeljuice?

Apelsinjuice

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?

Mina kompisar, Jag åt kebabtallrik som inte var god.
78. Favoritchoklad?

Mint krokant,Apelsin choklad och vanlig mjölkchoklad

79. När röstade du senast?

Vad menar ni?

80. När åt du en hemodlad tomat sist?

kanske 3-5 år sedan..

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?

Nej, men en medalj i marknads löpet

82. Är du bra på matlagning?

Nej, men jag försöker.. eller dom som ätit det jag lagat har då sagt att de var gott men om dom verkligen tyckte de, det vat jag inte.

83. Klarar du att tanka själv?

Nej

84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?

Nej

85. Pepsi eller Coca Cola?

Coca cola.

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?

Nej

87. Vad var det senaste du handlade?

Kinder äggs choklad..
88. Har du kräkts offentligt?

jo, i turkiet

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?

Hitta den sanna kärleken

90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?

Ja, det gör jag

91. Har du ringt något betalnummer?
Nej, eller jag förstår inte..

92. Kan man vara vän med sitt ex?

Ja.. det tror jag väl..

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?

Verner, mammas farmors bror.

94. Hade du mycket hår som liten bebis?

nje, jag tror inte det.. inte mer än normalt iaf..

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?

Inget.
96. Vad har du i din väska?

Jusst nu är det idrottskläder, min deo och body splash och franska böckerna

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?

läsa.

98. Vad är du tacksam för idag?

Att Farmor är här:) och att mamma kommer hem:)

99. Var hittade du den här listan?

På Josses blogg
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Hilda Palo  och Catrin Bjälmsjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0